تهران بارانی می‌شود 
چاپ 

تهران بارانی می‌شود

دمای هوای تهران دیروز به ۳۰ درجه رسید که امروز نیز به حداکثر ۳۲ درجه می رسد و پیش بینی می شود برای روزهای آینده یک درجه افزایش یابد.

کارشناس هواشناسی گفت: آسمان استان‌های تهران، لرستان، چهارمحال‌و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد ، شمال استان فارس و جنوب استان سیستان‌و بلوچستان بعدازظهر امروز بارانی می‌شود.

امیر سرکرده در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرایطی که چند روز اخیر بر کشور حاکم شده بود در حال کاهش است و تشکیل سلول ابر هم رفتی و رگبار و رعد و برق و وزش باد با شدت کمتر در برخی استان های کشور وجود خواهد داشت و این شرایط موجب بارش ، رعد و برق و وزش باد می شود.

وی گفت: امروز برای نواحی زاگرس مرکزی و قسمت هایی از استان کرمان بارش باران پیش بینی می شود.

سرکرده افزود: این شرایط در استان های لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان و سیستان و بلوچستان باعث وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر عمومی در بعد از ظهر خواهد شد.

وی گفت: این شرایط فردا نیز در این استان ها تداوم دارد و پنجشنبه از شدت بارش ها کاسته می شود.سرکرده افزود : دمای هوای تهران دیروز به ۳۰ درجه رسید که امروز نیز به حداکثر ۳۲ درجه می رسد و پیش بینی می شود برای روزهای آینده یک درجه افزایش یابد.

وی گفت: در تهران در ارتفاعات بارش رخ می دهد و وزش باد نیز با سرعت ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر برای بعد از ظهر پیش بینی شده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو