صعود تیم رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر 
چاپ 

صعود تیم رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بنا به اطلاعات دریافتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیرکه با اعزام سه تیم؛ ربات های انسان نما، روبات های فوتبالیست سایز کوچک و شبیه ساز امداد و نجات در این مسابقات شرکت نموده است؛ توانست در دومین روز این مسابقات موفق به کسب دستاوردهای زیادی گردد.

به گزارش  یمین  نیوز،پیرو خبر ی مبنی بر شرکت تعداد زیادی از تیمهای رباتیک کشور ایران در مسابقات بین الملی روباتیک ۲۰۱۵ هیفای چین، به اطلاع می رساند؛ بنا به اطلاعات دریافتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیرکه با اعزام سه تیم؛ ربات های انسان نما، روبات های فوتبالیست سایز کوچک و شبیه ساز امداد و نجات در این مسابقات شرکت نموده است؛ توانست در دومین روز این مسابقات موفق به کسب دستاوردهای زیادی گردد.

در دومین روز این مسابقات؛ تیم شبیه ساز امداد و نجات دانشگاه صنعتی امیرکبیر توانست با کسب بیشترین امتیاز در صدر تیم های شرکت کننده قرار گیرد. همچنین؛ تیم ربات های فوتبالیست سایز کوچک این دانشگاه؛ در دومین روز مسابقات با کسب دو پیروزی در برابر تیم های برزیل و ژاپن راه صعود خود را در بازی های گروهی را هموار نمود.

بر اساس این گزارش ،دیگر تیم این دانشگاه نیز؛ در بخش روبات های انسان نما، با کسب سه تساوی و یک برد در برابر تیم هایی از کشور آلمان، هند و دیگر تیم ایرانی حاضر در این مسابقات؛ در بازی های گروهی خوش درخشید و امید می رود این تیم بتواند همچون سالهای قبل با کسب مقامی ارزنده به افتخارات خود در این مسابقات تداوم بخشد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو