فعالیت مترو و اتوبوسرانی از ساعت 5:30 روز عیدفطر 
چاپ 

فعالیت مترو و اتوبوسرانی از ساعت ۵:۳۰ روز عیدفطر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه عید فطر خبر داد و گفت: به منظور حضور میلیونی نمازگزاران در مراسم عید فطر، اتوبوسرانی و مترو با ظرفیت کامل نسبت به ارائه خدمات رایگان به شهروندان مؤمن تهران اقدام خواهند کرد.

به گزارش  یمین  نیوز، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: به این منظور ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی از ساعت ۵:۳۰ بامداد روز عید از ۴۲ میدان اصلی شهر به سمت محل برگزاری مراسم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به این که علاوه بر این میدان‌ها، اتوبوس‌ها در مساجد متقاضی نیز مستقر خواهند شد و به نمازگزاران خدمات‌رسانی خواهند کرد، اظهار کرد: در پایان مراسم نماز عید فطر، اتوبوس‌ها در محل‌های مشخص شده در اطراف مصلی مستقر بوده و آماده باز گرداندن نمازگزاران به مبادی اولیه خواهند بود.

تشکری هاشمی با بیان این که استفاده از قطارهای مترو همچون ناوگان اتوبوسرانی تا پایان نماز عید فطر رایگان است، تصریح کرد: متروی تهران به منظور تسهیل در انتقال نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلی، از ساعت ۵:۳۰ بامداد، خدمات ویژه و سرویس‌های فوق‌العاده‌ای در خطوط پنج‌گانه مترو ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر این که حرکت قطارهای مترو در خط یک، هر ۴ و نیم دقیقه یک بار صورت می‌گیرد، اضافه کرد: دو ایستگاه متروی واقع در ضلع شمالی و ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) تأثیر قابل توجهی در انتقال هر چه بهتر شهروندان به محل برگزاری مراسم داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان از آمادگی متروی تهران جهت اعزام قطارهای فوق‌العاده در صورت ازدحام مسافران خبر داد و به سایت شهرداری تأکید کرد: ناوگان تاکسیرانی نیز تدابیر و تمهیداتی به منظور سهولت در جابه‌جایی نمازگزاران داشته است.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو