Logo of a company

غرق شدن ۴ نفر در دریای مازندران

با تلاش ناجیان غریق و بعد از یکساعت بیرون کشیدن این دو برادر ، تلاش ماموران اورژانس برای احیا و نجات جانشان ثمری نداشت.

۴ نفر در دریای مازندران غرق شدندسخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: روز جمعه گذشته چهار نفر در دریای مازندران غرق شدند .

اشکپور روز شنبه در گزارشی به خبرنگاران افزود: دو برادر ۲۸ و ۳۰ ساله اهل تهران که در ساحل ایزدشهر مازندران و خارج از طرح دریا شنا می کردند ، غرق شدند .

وی ادامه داد : با تلاش ناجیان غریق و بعد از یکساعت بیرون کشیدن این دو برادر ، تلاش ماموران اورژانس برای احیا و نجات جانشان ثمری نداشت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران همچنین به غرق شدن زن ۲۴ ساله سوادکوهی در ساحل دریای مازندران در عباس آباد بعنوان دیگر غریق روز گذشته نام برد و گفت : وی در خارج از طرح دریا مبادرت به شنا کرده بود .

وی همچنین به غرق شدن دوبرادر ۸ و ۱۵ ساله اهل آستانه اشرفیه در ساحل دریای مازندران در رامسر به عنوان دیگر غریقان روز گذشته اشاره کرد و افزود: با تلاش ناجیان غریق و نجات برادر ۸ ساله، اقدامات اولیه درمانی اورژانس انجام و مصدوم به بیمارستان امام سجاد رامسر انتقال داده شد.

به گفته اشکپور پس از ساعتها تلاش غواصان، جسد برادر دیگر از آب خارج و اقدامات احیای وی نتیجه ای نداشت .

وی همچنین افزود : زن ۳۶ ساله تهرانی روز گذشته که در ساحل دریا در منطقه سرخرود غرق شده بود ، پس از بیرون کشیدن از آب با تلاش ماموران اورژانس و اقدامات درمانی نجات و به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار انتقال یافت .

مازندران دارای ۷۷ پایگاه اورژانس شهری ، جاده و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

بیش از ۹۰ طرح دریا از ابتدای خرداد ماه فعالیت خود را شروع کردند