آیت الله امامی کاشانی:تیم مذاکره کننده ایران به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کند 
چاپ 

آیت الله امامی کاشانی:تیم مذاکره کننده ایران به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کند

خطیب نماز جمعه تهران، خطاب به ۵+۱ گفت: تیم مذاکره‌کننده بر مواضعشان که بر اساس عزت ملت ایران است، ایستاده اند و به هیچ وجه عقب‌نشینی نمی‌کنند.

به گزارش  یمین  نیوز، آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ ، خطاب به تیم مذاکره‌کننده گفت: ایدئولوژی اسلام و قرآن کریم می فرماید «از کفار نترسید از من (الله) بترسید.»

وی تاکید کرد: با توجه به این تفکر دینی به ۱+۵ می گویم که تیم مذاکره‌کننده بر مواضعشان که بر اساس عزت ملت ایران است، ایستاده اند و به هیچ وجه عقب‌نشینی نمی کنند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اسلام امروز در شرایط بسیار حساس و بی‌سابقه‌ای قرار گرفته است، گفت : مبارزه و جنگی بین اسلام و کفر به وجود آمده که وسیع‌ترین میدان این مبارزه فضای مجازی یعنی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی تصریح کرد: امروز تبلیغات زهرآگین در میدان مجازی علیه اسلام گسترده شده است، این یک میدان نبردی است که دنیای صنعت علیه تمام فضائل و ارزش های انسانی درست کرده و از آن استفاده می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به دیگر میدان جنگ علیه دنیای اسلام اضافه کرد: یک میدان طبیعی جنگ علیه مسلمانان وجود دارد که آن گروه های تکفیری همچون داعش، النصر و طالبان هستند که با پول نفتی قدرت های جهانی و استکباری، جوان‌های جاهل، نادان و انسان های ابله را از طریق شبکه های اجتماعی علیه شیعه، اسلام و مسجد منحرف می کنند.

وی با اشاره به تکلیف مسلمانان در برابر چنین میدان های نبردی علیه دنیای اسلام، عنوان کرد: جهان اسلام باید بیدار شود و خطبای جمعه نیز معارف اسلام را بیان کنند.

برخی کشورهای منطقه مانند عربستان توسط صهیونیست ها مدیریت می شوند

امام جمعه موقت تهران گروه های تکفیری منطقه را تربیت شده استکبار دانست و توضیح داد: کشورهای اسلامی که مدیرشان صهیونیست است، مانند عربستان سعودی می بینید که امروز در منطقه چه می کنند. این بساطی است که در یمن برپا کرده اند و آن نیز حمایتشان از داعش است که در عراق، لبنان و سوریه انجام می دهند.

آیت‌الله امامی‌کاشانی ادامه داد: انشاءالله آتش همین فتنه به‌زودی دامن آل سعود و کشورهای حمایت‌کننده از گروه های تکفیری را خواهد گرفت.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو